Övergivna stolar

På kort tid har jag vid 2 tillfällen stött på stolar på flykt. Överginva på platser du inte trodde du skulle stöta på dom. Jag vet inte om dom är utplacerade med omsorg eller om det är av en slump som det dyker upp en stol mitt på klippa med utsikt över havet eller vid kanten av en bäck strax intill en damm med ett ovanligt lugn över sig. Jag vet inte vem eller varför, men jag uppskattar det.

On a short period of time I have been encountered by chairs on the run two times. On remote locations you did not think you would meet them on. I dont know if they are placed with care and tender or if it´s by a chance that a chair stands on a rock with the best view over the sea or by the edge of a stream next to a pond with a almost suspicious calm. I dont know who or why, but I really appreciate it.




Kommentarer
Postat av: Joel

Om man åker från Göteborg mot Kungälv, kan man skåda en övergiven stol precis innan Göta Älv-bron. På vänster sida sisådär tio meter från vägkanten. En ny folkrörelse måhända?

2009-05-13 @ 20:56:59
Postat av: Anonym

Nordre Älv, my bad.

2009-05-14 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0