Sweetart invades Gothenburg

Sweetart drog ut på Göteborg´s gator och parker och gjorde vardagen lite säkrare. Kreativitetn vibrerar fortfarande i staden och viskningarna om sweetart har börjat sprida sig. Några sträcker på sig och lägger på ett leende, några kryper ihop av avsky och några sitter bara på håll och studerar varje rörelse.  Det är den sista gruppen jag tror förstår syftet bäst och som snart kommer blommstra ut i fantastiska sweetart verk.

Sweetart went out on the streets and the parks of Gotenburg and made the weekday a bit more safer. The creativity stills vibrate in the city and the whispers about sweetart has begun to spread. Some of them raises ther back and put a smile on, some crawl together in despite and some of them just sit there quiet and studies every move. I think it´s the last group that soon will explode and show it self in beautiful sweetart.




















Kommentarer
Postat av: Sandra

kanske ska göra sådär med några av mina pärlplattor ;>

2009-05-24 @ 23:29:06
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: ciss

du. arne. det finns på en vägg vid Eriksbergs centrum ungefär en ca 3 meter hög man målad på en tegelvägg. Riktigt snyggt, åker förbi den varje dag från skolan. Åk med 16 från stan och håll koll på väntersidan när du passerat eriksbergs centrum (inte hållplatsen, utan det stora "köpkomplexet" på höger sidan). Jag har tänkt att jag borde säga det till dig varje gång jag åkt förbi den.

2009-05-27 @ 12:03:18
URL: http://youranything.blogg.se/
Postat av: N.ea

Jag gillar att han ser oerhört mystisk ut!

2009-06-04 @ 17:56:59
URL: http://www.lellux.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0